FAQ

Jeg kender det godt selv, at man opdager noget efter check out man virkelig gerne ville have haft med i pakken. Men desværre kan der ikke tilføjes flere produkter til ordren når først den er godkendt. Det skyldes at din betaling sikres gennem vores online betalingsudbyder, der sørge for at vi aldrig kan hæve mere end det du selv har godkendt, ret smart faktisk.

Men det du kan gøre er, at skynde dig at lave en ny ordre og sende en mail til info@miniboheme.dk med dine ordrenumre, så sørger jeg for at pakke det hele i én ordre, samt sørge for evt. kreditering af fragt så frem du overstiger beløbet for fri fragt, eller hvert fald sørger for du kun skal betale fragt én gang.

Fundamentet bag Mini Boheme er, at vi ikke indkøber og overfylder vores lager. Derfor skal man være hurtig hvis man ser noget man kan lide. Ikke der med sagt, at du skal stresse, tá dig endelig god tid, men du skal nok ikke starte en kurv om formiddagen, for at afslutte den når du sidder i sofaen med benene oppe efter en hård dag. Varen er først din, når bestillingen er gennemført.

Vi kender det, man kaster i kurven når man ser noget man kan lide, men når man så får tænkt lidt nærmere over det, så skulle man måske have købt blusen i en anden størrelse… Sker der, at du vil annullere noget, så skynd dig af sende en mail på info@miniboheme.dk, så gør vi alt hvad vi kan for at hjælpe. Er din ordre på vej med postmand Per og katten Emil, ja så er det returnering du skal benytte dig af.

 

Vi er kun mennesker og vi vil så gerne gøre det tip top, men det kan ske at vi fejler og glemmer at vedlægge noget i din ordre – og det vil vi selvfølgelig beklage! Men sker der, så send os en mail på info@miniboheme.dk og vi vil, på vores regning naturligvis, skynde os at eftersende det du mangler, hvis vi stadig har det på lager, og ellers returnere vi beløbet.

Teknik kan drille, og det kan ske, at der har været fejl i vores lagerstatus, som gør at vi derfor ikke kan levere dele af det du har shoppet alligevel. Dette beklager vi naturligvis rigtig meget! Hvis vi mangler noget til din ordre når vi sender din varer, skal vi nok notere det på din faktura du modtager med din ordre.  

Øv øv sikke noget, det var da ikke meningen! Sker det håber vi du sender en mail til info@miniboheme.dk så vi kan finde en løsning. 

Det er bare aldrig sjovt at gå i spænding og vente på sin varer, der bare aldrig kommer, men der kan være flere årsager til at din pakke ikke er dukket op.

  1. Når du har betalt for din ordre, skal du meget gerne kort efter modtage en ordrebekræftelse tjek at alle informationer er ok, specielt navn + adresse
    1. Får du ikke en ordrebekræftelse, så kan det være du har oplyst forkert e-mail adresse, in that case skriver du bare til os på info@miniboheme.dk med info om: vare, dato, ca. beløb og navn, så ser vi hvad vi kan gøre i vores ende
  1. Når dine vare er pakket og vi har kysset den ”god tur” og nænsomt overbragt den til fragtmanden, modtager du igen et ”pip”, denne gang en leveringsbekræftelse
  1. Enten i leveringsbekræftelsen, eller i en separat mail bagefter, kommer der et herligt langt nummer, som på smart sprog kaldes et ”track og trace nummer”, nummeret giver adgang til at skulle spore din pakke, og vogte den som en høg, på fragtfirmaets hjemmeside – llink hertil følger selvfølgelig også 

Ja da, god idé – du er altid velkommen til at afhente din ordre hos os i Hvidovre, bare vælg den mulighed når du vælger forsendelse, så vil vi herefter kontakte dig hvor vi aftaler nærmere.

Det er bare aldrig sjovt at modtage en mangelfuld vare, sker der skriver du til os på info@miniboheme.dk i mailen skal du notere dit ordrenummer, beskrive fejlen og sende et billede. Herefter finder vi en løsning, enten sammen eller os med leverandøren, men du skal hvertfald nok hører fra os. NB. Du må ikke tage varen i brug, gøres dette sidestilles dette med accept af varens stand og en returnering kan ikke finde sted.

Returnering – se venligst vores handelsbetingelser